threads
Page 1 of 2
Ranger Projects \  new daily beater

new daily beater

Ranger Projects
views 1734
replies 14
following 10
 
bodydropped85 avatar
bodydropped85   +1y
02 fx4, 4.0 sohc, manual tranny and t case.




laidranger99 avatar
laidranger99   +1y
hmmm. very nice for a "beater" haha
tiger avatar
tiger   +1y
Now it just needs a lift and some bigger tires...

Are those stock seat covers? never seen taht pattern before.
itsarealedgeiswear avatar
itsarealedgeiswear   +1y
ahh sweet you got the black dash model good job james. Wanna Race!
wht01ranger avatar
wht01ranger   +1y
damn, nice "beateR" lol
baha avatar
baha   +1y
saw it today very nice truck!
daweezi avatar
daweezi   +1y
i think i sense james starting a ranger muesem of sorts....haha nice "beater" man
bodydropped85 avatar
bodydropped85   +1y
haha yes rogers we will race some day. ill get u off the line but i imagine once in shift to 2nd ull get me. i got a 410 ls muahah
layingframe89 avatar
layingframe89   +1y
no james i think hew iwll have u the whole time there lol

well nice beater

i love my leather seated suv beater
wht01ranger avatar
wht01ranger   +1y
james what the hell did you just say